Η τελευταία μου κατασκευή αφορά σε ενα αλουμινένιο manifold για το thunder tiger EB4-S3 όπου έφτιαξα γιατί κάθε ενα λίτρο περίπου καυσίμου ήθελα και αλλαγή της σιλικόνης της εξάτμισης. Καθε φορα που έκοβε την σιλικόνη (απο θερμοκρασία κυρίως και αυτή που ήταν κοντά στο μοτέρ) το αυτοκίνητο γέμιζε λάδια.
Το manifold αρχικά ειχε αυτή τη μορφή με εξαρτήματα φ16 χαλκού και σκληρή κόλληση γιατί η μαλακή κόλληση έλιωνε στη θερμοκρασία. Και φυσικά έπρεπε να κατασκευαστεί ενα manifold εξ'αρχής, για να είναι και αισθητικά και λειτουργικά καλύτερο χωρίς κομματάκια κομμένα απο άλλες εξατμίσεις και κομμάτια σιλικόνης. Αλλά και γιατί δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο στο εμπόριο για τέτοιου είδους εξάτμιση η οποία είναι TSAIS.
Με τη βοήθεια ενός φιλου μου που διαθέτει τορνάκι και μικρή πριονοκορδέλα φτιάχτηκε το κεφάλι του manifold και με την πριονοκορδέλα κόπηκαν τα κομμάτια προς συγκόλληση αλλά και τα κοψίματα για τις κούρμπες. Αρχικά κατασκευάστηκε το κεφάλι του manifold....
Και το σώμα του manifold.....
Μετά το κόψιμο ακολούθησε το ταίριαγμα, κόλλημα, τριμάρισμα των κολλήσεων και τρίψιμο ώστε να μη φαίνεται σχεδόν τίποτα.
Και τοποθετημένο για την πρώτη δοκιμαστική του βόλτα.
2 σχόλια:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΝ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ Η ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
κανενα προβλημα με τον κινητηρα και την λειτουργια του δουλευε αψογα. ο λογος δε που το εφτιαξα ηταν οχι τοσο οι επιδοσεις αλλα οι συνδεσμοι σιλικονης που ειτε εφευγαν ειτε ανοιγαν απο τις θερμοκρασιες και τις πιεσεις ιδιως αυτη μετα τον κινητηρα!
Δημοσίευση σχολίου